Gabbag Garantie

Gabbag producten zijn met alle zorg en aandacht voor je gemaakt. Ze zijn gegarandeerd oersterk en gebruiksvriendelijk. Garantie op materiaal en productiefouten krijg je gedurende een vaste periode vanaf de aankoopdatum. Bewaar altijd het betaalbewijs (kassabon of pakbon, indien online gekocht) van je Gabbag aankoop. Aanspraak maken op de garantie kun je alleen indien het product is gebruikt onder normale omstandigheden, voor het gangbare gebruiksdoel, en dat onderhoud- en gebruiksinstructies zijn opgevolgd. Schade die niet is veroorzaakt door materiaal- en fabricagefouten wordt niet vergoedt, maar kan wel gerepareerd worden tegen een billijke vergoeding. Neem altijd eerst contact op met de Customer Service (klantenservice@gabbag.nl). Zij zullen je inlichten over de garantie- of reparatieprocedure. Wanneer je iets bij Gabbag bestelt, mag je ervan uitgaan dat het een kwalitatief hoogwaardig product is. Derhalve is er sprake van een Gabbag Garantie-plan.

Gabbag Garantie bestaat uit:

  • Een garantietermijn van 2 jaar (m.u.v. ritsen)
  • De garantie is van kracht vanaf de datum van aankoop
  • Het product is bij Gabbag.nl (of één van de dealers) aangeschaft
  • Je hebt recht op een gratis reparatie of een nieuw product
  • Retourkosten worden in rekening gebracht, uiteraard zijn de kosten van verzending naar de leverancier en het terugsturen van het product voor onze rekening. Je betaalt dus eenmalig verzendkosten.
  • Deze garantie geldt naast en onverminderd de wettelijke rechten die je als consument al hebt.

De garantie is niet van toepassing op:

  • Schade als gevolg van onjuist gebruik
  • Onderdelen getroffen door slijtage (zoals bijv. ritsen, banden, slijtageplekken en scheuren door scherpe voorwerpen)
  • Defecten of gebreken die al bekend zijn op het moment van ontvangst/aanschaf van het product. Wanneer dit het geval is vragen we je direct contact op te nemen met onze klantservice

Indien je opmerkingen over en/of problemen met onze producten of service hebt, dan kun je te allen tijde contact opnemen met onze Klantenservice. Wij behandelen je aanvraag zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 1 werkdag. Onze Klantenservice is bereikbaar per e-mailtelefoon of app of via ons webcare-team via Twitter @TheOriginalGabbag.

Biedt dit geen oplossing voor je vraag of probleem, dan kan je je via www.thuiswinkel.org/klacht richten aan Gabbag. Thuiswinkel.org bemiddelt dan in het zoeken naar een passende oplossing. Mocht dit nog niet tot een oplossing leiden, dan kan je je wenden tot de onafhankelijke Geschillencommissie Thuiswinkel.

Stempel_Garantie

 

Gabbag colors your life

Klantenservice

Maandag- Vrijdag 09:00 – 17:00uur

Nederland • + 31 (0)6 21 25 06 83
Internationaal • +31 (0) 6 21 25 06 83

E-mail • klantenservice@gabbag.nl
Webcare • @OriginalGabbag

Social Media

Volg ons op social media en wees als eerste op de hoogte van Gabbag nieuws, acties en andere spannende ontwikkelingen.